Sunt Anda Adam si Botezatu impreuna? Reactia neasteptata a cantaretei, cand reporterita ii pune o intrebare incomoda

Sunt Anda Adam si Botezatu impreuna? Reactia neasteptata a cantaretei, cand reporterita ii pune o intrebare incomoda
Sunt Anda Adam si Botezatu impreuna? Reactia neasteptata a cantaretei, cand reporterita ii pune o intrebare incomoda

Putini sunt cei care cred ca Anda Adam si Catalin Botezatu sunt impreuna, chiar si dupa sarutul pasional de pe scena Media Music Awards.

O noua blonda in viata lui Bote? Cel mai probabil nu, spun scepticii de serviciu. “Relatia lor este o facatura, o actiune de PR din care toata lumea are de castigat”, sustine jurnalistul Mircea N. Stoian.
Nici Oana Roman nu crede in povestea lor de iubire. “E o greseala de PR majora, asa ceva nu se face”, sustine Oana, siderata ca Anda Adama aparut la un eveniment cu o rochie mov identica cu una purtata deBianca Dragusanu cu alta ocazie.
Relatiile si problemele mele sunt doar ale mele. Sunt cuplat cu Anda Adam de dinainte sa fie Victor Slav, o cunosc  de foarte mult timp. E mai mult decat prietenie, mi-e foarte draga” a declarat Catalin Botezatu. “Nu am spus ca vreau sa fac un copil cu Anda Adam, nu am timp acum de copil” a explicat designerul.
Intrebata de reporterul emisiunii “La Maruta” daca relatia ei cu Bote e reala sau doar pentru publicitate, Anda a avut o reactie neasteptata: a raspuns la intrebare cu alta intrebare: “De ce crezi ca as face chestia doar pentru ochii presei?”, insinuand cu nu s-ar juca niciodata cu astfel de lucruri, doar de dragul de a se vedea in tabloide. ”Stiu ca se scriu multe, vrute, nevrute, viata merge mai departe, eu sunt fericita si multumita” a spus cantareata.